18.3.11

Ilija Kovačić dobitnik Večernjakove Domovnice 2011


Mladi i perspektivni vratar FC Basel U21 dobio je još jedno veliko priznanje- stručni žiri ovogodišnjeg izbora „Večernjakova Domovnica 2011“ proglasio ga je najboljim sportašem amaterom. Pred oko 600 pozvanih gostiju, u subotu 12. ožujka 2011. godine, u Bad Homburgu, nagradu je u njegovo ime primila njegova sestra Dragana. Ilija, naime, zbog klupskih obveza nije bio u mogućnosti prisustvovati ovoj svečanosti. Po povratku iz Bad Homburga posjetili smo Iliju u kući njegovih roditelja u Balgachu. Ilija je upravo bio pristigao iz Basela. Sa radošću ali i određenom dozom žaljenja Ilija je primio nagradu iz ruku svoje sestre Dragane koja ga je dostojno predstavljala u Bad Homburgu. Radostan je bio da je postao dobitnik ovog prestižnog priznanja ali mu je bilo jako žao što nije i sam mogao prisustvovati ovoj svečanosti.


-          Ovo je poseban trenutak za mene i jako sam ponosan što sam dobio ovo veliko priznanje. Neizmjerno mi je žao što i sam nisam mogao prisustvovati, ali što se tu može. Obveze su obveze. Posebno bih želio da se zahvalim čitateljima Večernjeg lista i stručnom žiriju koji mi je dodijelio ovo priznanje. Velika zahvala ide članovima HŠD Rheintal Balgach i predsjedniku te udruge, Borisu Bikiću, koji su me nominirali i neumorno glasovali za mene. Ova nagrada daće mi veliki podstrek za moj daljni rad- rekao je vidno uzbuđeni Ilija Kovačić.


U kući njegovih roditelja okupili su se prijatelji i rođaci koji su mu došli čestitati. Svoj ponos i radost Ilijinim uspjehom nisu skrivali ni njegovi najbliži: majka Ruža, otac Ivica te sestre Dragana i Anja.
Ilija Kovačić je rođen 02.06.1992. godine u Zagrebu. Svoje prve nogometne korake  napravio je u FC Widnau gdje je proveo šest i pol godina, te prošao sve juniorske kategorije. Kao izuzetno talentiranog vratara pozivaju ga u izbornu ekipu Rheintal-Bodensee gdje ostaje još godinu i pol. Na jednoj od utakmica zamijetio ga je Milan Šarović, nekadašnji vratar zagrebačkog Dinama, te preporučio njegovim roditeljima, majci Ruži i ocu Ivici (koga svi više poznaju po nadimku Ćelo), da ga odvedu u FC St.Gallen, što su oni i učinili.U St.Gallenu Ilija provodi narednu godinu dana na pripremama, i dok su se u St.Gallenu premišljali, stručni ljudi iz FC Basela su uočili mladog i talentiranog vratara i privolili ga da sa njima potpiše ugovor do 2011-e godine. Ilija je trenutačno prvi vratar U21 momčadi i ove godine bi trebao potpisati svoj prvi profesionalni ugovor.

-          Sad se nalazim na velikoj prekretnici. Vrijedno radim i treniram i nadam se dobrom ugovoru.Naravno prednost ima moj matični klub FC Basel, no ni druge opcije nisu isključene. Ne oslanjam se samo na treninge u klubu nego i dodatno treniram sa velikim stručnjakom Milanom Šarovićem, nekadašnjim vratarom Dinama. Njemu dugujem veliku zahvalnost za moj dosadašnji uspjeh i na njegovo vrijeme koje odvaja za moje treninge.


Ilija je ne samo dobar sportaš nego i dobar učenik. I pored svih obveza u klubu nije niti malo zapostavio školu i ima vrlo veliki prosjek ocjena.U skorijoj budućnost ćemo saznati čije boje će Ilija braniti. Neupitan je njegov talent koji je već dokazao. Nadamo se i da ćemo Iliju vidjeti kao reprezentativnog vratara, no i tu ostaje otvoreno pitanje, ako se to desi za koju reprezentaciju će se odlučiti. Boje su neupitne- crvena i bijela a da li će to biti Hrvatska ili Švicarska pokazaće vrijeme.



Iz Balgacha, Marinko Vidaković

Nema komentara: